mandag, december 22, 2014

22. december

Jeg fik lavet min lille snemands familie færdig. Er de ikke bare søde, jeg er vild med snemænd i næsten alle udgaver. :) 
De er købt i Panduro hobby. Tænker at lave et lille snelandskab til dem, så de ikke kommer til at fryse/smelte. Fnis.  ;0) 
De sidste gaver er købt og de bliver pakket ind lige inden vi går over til min bror og svigerinde lillejuleaften. De hjemmelavet gaver er næsten færdige (skal lige køle af) så kan de blive pakket ind til juleaften. :)


Tusinde tak for jeres søde kommentarer
 og fordi I har tid til at kigge forbi min blog her i de sidste travle juledage. 

Juleknus Gitte

1 kommentar:

Lise sagde ...

Super søde snemænd og dejligt at de er uforgængelige....det er ikke sjovt at lave en snemand og næste morgen er han væk...det undgår du:-)))
God aften til dig og dine:-))