tirsdag, december 23, 2014

23. december og lillejuleaften

Jeg står hvert år altid og mangler til og fra mærker til gaverne. Tror det måske er fordi jeg altid får købt for mange gaver. ;) 
Nu skal jeg ha' pakket de sidste julegaver og raflegaverne ind til i aften. Vi holder lillejuleaften sammen med min bror og hans børn og resten af min familie idag. De er kun hos ham idag, imorgen er de sammen med deres mor. Men dejlig at skulle fejre lillejuleaften som en helt almindelig juleaften, med julemad, gaver og danse om juletræet. 
Emil har fået en lille bog om hvordan hans dag skal forløbe (i grove træk) men det har givet ham en del mere ro på idag. Han dog lige hele tiden ud og kigge på billederne, sikkert for lige at holde øje hvor langt vi er nået i programmet. :)

Nå men her får I lige nogle hurtige til og fra kort som kan nås at lave på selve juleaftensdag, men bruger du glossy så skal det nok lige ligge og tørre til dagen efter. :)
Jeg har brugt den nye lækre mat mister fra Kesi'art, som lige er kommet på hylderne i webshoppen. Den farver rigtig flot, både med et enkelt pift og med flere lag, selv på manillamærkerne i kvistkarton. Så tørre den hurtigt op. En fordel når man lige hurtigt skal bruge det. :) 
På manillataget til højre har jeg brugt et net fra nogle mandariner som masks.
Jeg har brugt Hero Arts clear julestempler og forskellige klistermærker og andet pynt som der nu var i gemmerne. Judi-kins guld embossing pulverStampendos Ivory embossing pulver det har jeg brugt som "sne" og Glossy Accent på grenene. 

Tusinde tak for jeres søde kommentarer her i december de varmer at læse. 
I må have en rigtig glædelig lillejuleaften allesammen
Juleknus Gitte

Ingen kommentarer: